wtorek, 19. września 2017 r.

Wyszukiwanie zaawansowane Załóż konto Zapomniałeś hasło?
  UWAGA PROMOCJA!
Przy zakupach za minimum 175 zł obniżamy koszty wysyłki!
0 zł za wysyłkę przy przedpłacie i tylko 9 zł za pobraniem!
Zapraszamy na zakupy z dostawą gratis!
 
  Blog  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  O nas  |  Kontakt  |  Wysyłka  |  Złóż zamówienie     
 Koszyk
  Pusty
 Kategorie
 Idź do...
 Tonery, tuszeAGD małe
 Tonery, tuszeAkcesoria biurowe
 Tonery, tuszeAkcesoria komputerowe
 Tonery, tuszeFilamenty do drukarek 3D
 Tonery, tuszeFolie do faksów
 Tonery, tuszeKawy
 Tonery, tuszeOświetlenie
 Tonery, tuszeTaśmy do drukarek etykiet
 Tonery, tuszeTaśmy do drukarek igłowych
 Tonery, tuszeTonery i bębny do drukarek
 Tonery, tuszeTusze, atramenty, kartridże
 Tonery, tuszeUrządzenia biurowe
 Tonery, tuszeWyprzedaże
 Bestsellery
01.Taśma zamiennik do Brother QL 29mm*30.48m, taśma ciągła biała, czarny nadruk, DK22210
02.Taśma zamiennik do Brother QL 62mm*30.48m, taśma ciągła biała, czarny nadruk, DK22205
03.Taśma zamiennik do Brother 12mm/8m biała czarny nadruk TZE231
04.Taśma zamiennik do Dymo 12mm/7m biała czarny nadruk D1 45013 S0720530
05.Taśma zamiennik do Brother QL 62mm*29mm*800szt., etykieta adresowa biała, czarny nadruk, DK11209
06.Taśma zamiennik do Brother 18mm/8m biała czarny nadruk TZE241
07.Taśma zamiennik do Brother QL 29mm*90mm*400szt., etykieta adresowa biała, czarny nadruk, DK11201
08.Taśma zamiennik do Brother 9mm/8m biała czarny nadruk TZE221
09.Taśma zamiennik do Brother QL 62mm*100mm*300szt., etykieta spedycyjna biała, czarny nadruk, DK11202
10.Taśma zamiennik do Brother 24mm/8m biała czarny nadruk TZE251
 Informacje
 Regulamin sklepu
 Polityka prywatności
 Kontakt
Wysyłka
Dlaczego my?
Mapka dojazdu

Regulamin sklepu

  1. Informacje o sklepie
    1. Strona sklepu DobreTonery.pl (zwany dalej Sklepem lub Sprzedawcą) jest własnością firmy DobreTonery.pl s.c. (zwaną dalej Firmą). Firma wpisana jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Warszawa pod numerem 423892, z siedzibą przy ulicy Wyczółki, nr 51/53, 02-820, Warszawa, oraz jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9512313155, Regon: 142391105, e-mail: biuro@dobretonery.pl, nr telefonu: (22) 435 92 08.

  2. Oferta sklepu
    1. Oferta ważna jest tylko na terenie Polski.
    2. Oferta prezentowana na stronie sklepu nie jest ofertą handlową w rozumieniu KC i stanowi zaproszenie do składania ofert kupna.
    3. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Klienta przez Sklep, czyli moment potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia przez obsługę sklepu.
    4. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku. Informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
    5. Do każdego wysyłanego zamówienia załączamy specyfikację sprzedaży, paragon fiskalny lub fakturę VAT.
    6. W związku z możliwością wystąpienia ewentualnych błędów, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie.

  3. Zamówienia
    1. Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie Sklepu (24 godziny na dobę przez cały rok), poprzez e-mail lub telefonicznie (w godzinach pracy Firmy).
    2. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi złożenie przez niego oferty zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili przyjęcia tej oferty przez Sklep bez zastrzeżeń.
    3. Firma zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
    4. Klient zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
    5. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Klienta (np. błędny numer telefonu) w ciągu 5 dni roboczych, zostanie ono anulowane. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.
    6. Termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Wynosi on od 1 do 21 dni i zależy od tego, czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. Zazwyczaj czas ten wynosi do 7 dni.
    7. Sprzedawca może kontaktować się z Klientem celem potwierdzenia zamówienia, danych teleadresowych, czy ustaleń wynikających z treści zawartych w komentarzu do zamówienia.
    8. O wysłaniu zamówienia sprzedawca poinformuje osobnym e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki i nazwa firmy kurierskiej zajmującej się profesjonalnym doręczaniem przesyłek.
    9. Zamówienia wysyłane za pośrednictwem Firmy Kurierskiej są doręczane w terminie do 48 h licząc od daty wysłania zamówienia.
    10. W przypadku odstępstw w doręczeniach przesyłek, o których mowa w powyższym punkcie, Sprzedawca prosi Klienta o powiadomienie o zaistniałej sytuacji drogą telefoniczną lub e-mailową (prosimy podać nr zamówienia i dane teleadresowe).
    11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres, jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.
    12. Do każdego zamówienia Sprzedawca dołącza paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
    13. Każdy komentarz do zamówienia będzie czytany i uwzględniany w miarę możliwości Sprzedawcy. Wszelkie wątpliwości wynikające z zamieszczonego przez Klienta komentarza będą wyjaśniane zgodnie z zapisem w pkt 7.
    14. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (tzn. paczka nie została jeszcze wysłana), istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego wcześniej zamówienia. Należy wtedy przesłać do Sklepu e-mail lub zadzwonić z informacją o rezygnacji z zamówienia.

  4. Płatności
    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w katalogu i na stronie internetowej, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
      Zamówienia złożone realizowane są na warunkach obowiązujących w chwili ich złożenia, wszelkie późniejsze zmiany cen towarów, czy innych elementów objętych zamówieniem nie mają wpływu na kształt wcześniej zawartej umowy kupna-sprzedaży.
      Zniżka wynikająca z kuponów rabatowych dotyczy tylko oznaczonych produktów i nie sumuje się z innymi promocjami.
    2. Za zamówienia można zapłacić w następujące sposoby:
      1. płatność za pobraniem — opłata za zamówienie wraz z kosztem wysyłki jest uiszczana listonoszowi lub kurierowi w chwili doręczenia przesyłki,
      2. płatność przelewem — nr konta 79114020040000320269159390 Firmy (w tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia). Płatność za zamówienie wraz z kosztem wysyłki po złożeniu zamówienia powinna być dokonana w terminie do 7 dni. W przypadku braku płatności Sklep będzie próbował się kontaktować z Klientem. W przypadku braku odpowiedzi, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia,
      3. płatność gotówką — w siedzibie Firmy,
      4. płatność kartą — poprzez terminal internetowy.
    3. Płatności kartami płatniczymi realizowane są przez firmę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
    4. Zamówienia z formą płatności przelew bankowy lub płatność kartą kredytową będą wysyłane w następującej kolejności:
      1. w przypadku księgowania zapłaty na koncie Sprzedawcy do godziny 12-tej — zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia (dotyczy dni roboczych),
      2. w przypadku księgowania zapłaty na koncie Sprzedawcy po godzinie 12-tej — zamówienie zostanie wysłane w następnym dniu roboczym.
    5. W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie niższa od podanej w zamówieniu, Sprzedawca poinformuje Klienta o konieczności dopłaty. Zamówienie będzie wysłane po zaksięgowaniu dopłaty, według zasad opisanych powyżej.
    6. W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie wyższa od podanej w zamówieniu, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji z prośbą o podanie nr. konta bankowego celem zwrócenia powstałej nadpłaty. Nadpłata zostanie zwrócona w terminie do 48 h od otrzymania informacji z nr. konta od klienta.

  5. Koszty wysyłki
    1. Koszty wysyłki dostępne są w odrębnej zakładce "Koszty wysyłki", stanowiącej integralną część regulaminu.

  6. Odstąpienie od umowy w przypadku zawarcia umowy na odległość
    1. Każdy Klient, który zawarł umowę na odległość, po odebraniu przesyłki ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. Aby to zrobić, należy:
      1. w terminie do 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki należy wysłać na adres Sklepu pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy. Następnie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni licząc od daty oświadczenia odstąpienia od umowy, należy odesłać produkt,
      2. jeśli moment wysłania oświadczenia odstąpienia od umowy jest jednoznaczny z momentem odesłania towaru, to obowiązuje termin 14 dni od otrzymania przesyłki,
      3. warunkiem skutecznego odstąpienia od umowy jest:
        1. pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy podpisane przez Klienta,
        2. odesłanie towaru nienoszącego śladów użytkowania, uszkodzenia, najlepiej w oryginalnym opakowaniu — dopuszczalna jest sytuacja, w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością. Towar odsyłany jest na koszt Klienta,
        3. produkt powinien być spakowany w sposób staranny, tj. zabezpieczający przed ewentualnymi zniszczeniami w drodze do sklepu. W przypadku zniszczenia, które nastąpi w wyniku nienależytego zapakowania, Sklep zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia zwrotu.
    2. Sprzedawca, w przypadku prawidłowego odstąpienia przez Klienta od umowy zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), zobowiązuje się do zwrócenia zapłaty za odesłany towar i kwotę wydaną przez Klienta na dostarczenie przez Sklep towaru do Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni licząc od daty otrzymania zwróconego towaru. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.
    3. W przypadku, jeśli zwracany towar, w sytuacji opisanej powyżej, nie spełnia warunków określonych w regulaminie Sklepu i w/w ustawie, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta. Odesłanie towaru nastąpi na koszt Klienta. Klient będzie zobowiązany wnieść opłatę za koszt odesłania towaru przed jego wysyłką.

  7. Gwarancja
    1. Wszystkie produkty prezentowane na stronie Sklepu objęte są gwarancją producenta, importera lub Sprzedawcy. Informacje o szczegółach gwarancji znajdą Państwo w opisie poszczególnych produktów. Gwarancja na zamienniki produkowane przez Firmę znajduje sie tutaj.
    2. W przypadku wykrycia wady lub usterki, należy odesłać produkt wraz z dowodem zakupu na adres Firmy.
    3. Jeśli inaczej nie stanowi gwarancja, o wyniku reklamacji poinformujemy w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania od Państwa przesyłki reklamacyjnej.

  8. Niezgodność towaru z umową
    1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty wydania, mają Państwo prawo skorzystać z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową.
    2. Do odsyłanego towaru należy załączyć pismo informujące o rodzaju niezgodności z umową, żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową, paragon fiskalny lub fakturę VAT.
    3. Sprzedawca nie odbiera przesyłek za pobraniem.
    4. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki poniesionych przez Klienta w przypadku uznania niezgodności towaru z umową. Zwrot kosztów nastąpi w terminie do 14 dni licząc od daty niezgodności towaru z umową.
    5. Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć naprawiony lub wymieniony towar (w przypadku uznania niezgodności towaru z umową).
    6. Jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Klient nie zawiadomi o tym Sprzedawcy, to traci uprawnienia wynikające z ustawy wskazanej w ppkt 1. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową przed jego upływem.

  9. Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia
    1. W przypadku, gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia, tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania — prosimy o spisanie protokołu szkody i nieprzyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać rodzaj uszkodzenia, jaki był widoczny.
    2. O w/w sytuacji proszę powiadomić Sprzedawcę (nr tel.: (22) 435 92 08, e-mail: biuro@dobretonery.pl).
    3. W przypadku, gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna — prosimy o pilny kontakt ze Sprzedawcą (nr tel.: (22) 435 92 08, e-mail: biuro@dobretonery.pl).
    4. W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki, tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem, Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Niespisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji, po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.
    5. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Firmę Kurierską, klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy, a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.
    6. W przypadku zaginięcia przesyłki:
      1. za pobraniem — Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta złoży reklamację do Firmy Kurierskiej. Sprzedawca postara się (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) zrealizować zamówienie. O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany osobnym e-mailem.
      2. opłaconej — Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta złoży reklamację do Firmy Kurierskiej.
    7. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika, Sprzedawca zobowiązuje się skontaktować z Klientem celem ustalenia, czy Klient będzie oczekiwał na wynik reklamacji, czy tez Sprzedawca ma wysłać ponownie zamówienie (lub zwrócić równowartość zamówienia) przy jednoczesnym zobowiązaniu Klienta do odesłania pierwszej przesyłki w przypadku jej doręczenia.

  10. Dane osobowe
    1. Zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych Firmy. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby referencyjne oraz realizacji zamówień przez Firmę i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
    2. Firma nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta e-mail, loginów, linków do śledzenia losów zamówienia oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia, lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowe).
    3. Firma zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Klienta.

  11. Polityka plików cookies
    1. Sklep DobreTonery.pl używa plików cookies. Więcej informacji w odrębnej zakładce "Polityka cookies".

  12. Postanowienia końcowe
    1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Klienta.
    2. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia, sytuacje sporne będą rozpatrywane na drodze sądowej zgodnie z K.P.C.
    3. Zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Firmy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy.
    4. Regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014 r. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.

Regulamin sprzedaży sprzed 25.12.2014 dostępny jest tutaj.

Solidny sklep internetowy z zamiennikami

Sklep internetowy DobreTonery.pl działa na rynku od ośmiu lat. Przez ten czas zdobyliśmy ogromne doświadczenie i znacznie poszerzyliśmy nasz asortyment. Zgromadzona wiedza pozwala nam trafnie i bezbłędnie odgadywać Państwa potrzeby, dzięki czemu możemy zawsze wskazać odpowiedni produkt. W sprzedaży posiadamy tusze, tonery i zamienniki do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów. U nas znajdą Państwo między innymi toner zamiennik brother hl , toner zamiennik hp 5225 , toner zamiennik kyocera FS-C2126 , toner zamiennik samsung 3405 i szereg innych towarów. Oferujemy atrakcyjne ceny, fachową pomoc podczas zakupów, szybką przesyłkę, gwarancję producenta na każdy produkt.
 
 Skup pustych tonerów
Odbieramy puste

OdbieramyPuste.pl

 Płatności
Przelewy24
 Wysyłka
InPost
Paczkomaty 247
 Certyfikaty
Certyfikat GeoTrust TrueBusinessID EV
 Certyfikat Rzetelna Firma
 Obserwuj nas na:
DobreTonery

 Recenzje
Toner zamiennik DT12A do HP LaserJet 1005mfp 1010 1012 1015 1018 1020 1022 3015 3020 3030 3050 3052 3055 M1319, pasuje zamiast HP Q2612A, 3300 stron
Bardzo dobry toner wydruki czyściutkie do samego końca. Tone ..
5 z 5 gwiazdek!
 Odbiór osobisty

Tonery można odebrać osobiście w Warszawie po wcześniejszym ustaleniu.

DobreTonery.pl s.c.
ul. Wyczółki 51/53
02-820 Warszawa
tel. (22) 435 92 08 (pon.-pt. w godz. 8-16)
Gadu-Gadu: 8475678
e-mail: biuro@dobretonery.pl

Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte na stronie sklepu dobretonery.pl są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych dla określenia kompatybilności produktów.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów, które jednak nie mogą być podstawą roszczeń.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.

© 2006 - 2016. Sklep z tonerami dobretonery.pl